Monday, August 13, 2007

أزرق .. و أحمر



16 comments:

mahmoud said...

بس تعرف
نصها التحتانى عبقرى
معاك تليفونها؟

qindeel said...

معايا بس مش هاديهولك
حلوة صورتك الجديدة

ola salem said...

انا مش هعلقك!!!!
الخطوط حادة جدا جداااااااااااا
بس تحفه جدااااااااا
بطل بقى الرسومات الضالة بتاعتك دى
يخرب عقلك يا واد يا قنديل بجد تحفه
عافر انا اللى شاغل دماغى دلوقتى انى شفت واحدة عاملة بلوج معرفش كنديه او انجليزية بترسم زيك بالظبط!!!
أما أروح بيتنا هبقى اديك اللينك!!!

qindeel said...

موشاكرين يا ست عولا على الكلام الحلو ده و كل عام و انتم بخير

محمد زكى عبد الرحمن said...

أنا شايف إن نصها التحتانى مفشوخ شوية .. بتفكرنى بـ"عطيات" بتاعة مسرحية الجوكر بتاعة محمد صبحى

محمد زكى عبد الرحمن said...

و مين اللى بيرطن باللاوندى فوق ده ؟ـ

qindeel said...

حاول تفكر أكتر من كدة يا عبد الرحمن قبل ما تسيب الكومنت !
المرة الجاية هامسحه

محمد زكى عبد الرحمن said...

لا و النبى أنا خايف

علوة said...

أنا أسف جدا جدا لعدم التعليق على الموضوع
بس انا عايز منكوا خدمة يا جماعة
يا ريت تدخلوا البلوج بتاعي وتشوفوا الموضوع بالظبط
أنا أسف تاني لعدم التعليق بس انا معتمد على إننا اصحاب
أرجو انكوا تيجوا عندي أول م تقروا الكلام ده

Anonymous said...

It seems pretty obvious that your lines and sense of mass are getting BOLDER and much more professional when treating human body specially the female,of course!..

qindeel said...

فضل و نعمة من عند ربونا الحمد لله !!

علوة said...

جاااااااااااااااامد
قصدي
جاااااااااااااااامدة
لا يا عم انا أقصد ان الرسم جامد والبنت جامدة
انت يا بني بتجيب الحركات دي منين
أخوك الوحيد الظريف اللطيف

عايزين نجيب حد ينضف الشقة بالمناسبة

We2am said...

wooooooooooow!! :S
howa enta bt3rf trsm el7agat deh??? :)

qindeel said...

حاجات ايه بالظبط ؟

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Ema said...

She's a Rebel! iLike :)